dilluns, 30 de maig del 2011

REFRESCAR-SE, MASSATGES I PLORS!



El divendres 27, el tercer dia de l'estada, vam deixar les cavalcadures descansant a l'estable i baixarem fins ‘’el Salto de la novia’’ a peu.
Quan vam arribar, ens vam quedar bocabadats al veure aquell paratge tan bonic: una cascada de uns 60 metres arruixava les roques en un intent inútil de fer-les crèixer.!

La calor asfixiant ens obligà a llançar-nos a l'aigua i banyar-nos amb calçotets, braguetes o banyadors, qui tenia la sort de dur-ne.

Les roques al voltant de la cascada estaven banyades i van provocar alguns esvarons. Els més valents van trepar a una penya gegant que emergia des de les aigües més profundes del ‘’Palancia’’, d'on es llançaven sense por a l'aigua gelada del riu. 

 

Altres preferiren dedicar-li més temps a la pràctica del futbol, activitat que començaven a oblidar, i en acabar, vam dinar, alguns a l'ombra i altres al sol. Com que la temperatura es va suavitzar, un grupet inicià un taller de massatges provocant una necessitada i completa relaxació.

De sobte, es va tapar el sol, el cel es va omplir de núvols i va començar a tronar. Tots arreplegarem les coses de seguida i marxarem corrent al càmping travessant els carrers de Navajas. Quan arribarem, ens vam prendre un refrescant gelat, carregarem les maletes a l'autobús i, amb alguns amb cul banyat, pujarem i partirem cap al nostre poble estimat.

El viatge de tornada va ser ràpid, alguns el passaren dormint, sentint música o xarrant, i altres recordant moments que no s'esborraran de les nostres memòries.
- ‘Recordes quan...’- es sentia per tot arreu.

En arribar al poble els familiars estaven esperant-nos impacients. Eren moments d'abraçades, plors i acomiadaments dels amics dels altres pobles. Perquè al llarg d'aquestos dies hem compartit experiències inolvidables amb altres, HEM FET AMICS I AMIGUES!

Ha estat una aventura fantàstica i ens hem divertit moltíssim. Ara repararem les nostres cavalcadures, recuperarem les forces i buscarem noves aventures. 
On és la pròxima? Qui s'apunta?

Equip de redacció de l'Eco d'Agres.

13 comentaris:

  1. Quan vaig veure el "Salto de la novia" em vaig quedar alucinada. El que més m`agradat ha segut banyar-me a les aigues gelades del riu.
    L´estada ha estat molt divertida i emocionant però,no sé si aniré a la pròxima.

    Fins aviat companys i companyes del CRA MARIOLA BENICADELL!
    Una forta abraçada per a les meues noves amigues: MARINA, SARA I ELI.

    JESSEDY 4T AGRES

    ResponElimina
  2. Mentres els meus companys estaven jugant en l'estada i jo fent deures em sentia mal perque jo no jugava en ells. Jo estava aci i a mi no m'agradava fer deures.

    Antonio Pérez, 4t-Agres.

    ResponElimina
  3. Per a mi aquest dia al "Salto de la novia" ha sigut inpressionant. La cascada era de seixanta metres, el riu corria ràpid, i encara que l'aigua estava gelada es vam divertir molt banyant-se.

    Jo tornaria al "Salto de la novia" amb els meus
    amics.


    Una abraçada per a les meues amigues noves amigues Laia,Sara,Marina,y Eli
    Adéuuu.

    AYSUN 4t Agres.

    ResponElimina
  4. Ha estat un dia molt divertit al "SALTO DE LA NOVIA". El que més divertit ha sequt banyar-me a l`aigua del riu.

    A mi m'agradaria tornar anar!

    Fins la pròxima!

    Nerea 4t Agres.

    ResponElimina
  5. L´ultim dia jo m´ho vaig passar molt bé al "Salto de la Novia" banyant-me. Però, no m´vaig divertir-me tant amb els esvarons. Almenys van ser 10!

    L´estada m´ha agradat molt, tornaré!

    Saluts per a Miguel Angel i a Pau!

    ARNAU 4T AGRES

    ResponElimina
  6. Allí, al "Salto de la Novia", tots es van banyar amb roba però, jo no vaig poder perquè el dia abans vaig caure un bac i em vaig fer una ferida. Quina llàstima!!!!!! Amb la calor que feia!!!! Vam dinar i nosaltres vam fer alguns massatges. Estavem tant tranquils que no ens vam adonar de que estava començant a ploure i a tronar. Pensava que arribaríem al càmping tots mullats!!! Encara que tronara i estiguera el cel ple de núvols feia calor i ens vam menjar un gelat refrescant. Tenia ganes de tornar a casa i vore la meua família. Allí m'he ho he passat genial. Quina llàstima que l'any que ve no estiga. Estaré a l'institut.

    Espere que el proper any els meus companys gaudisquen de l'estada de fi de curs com jo he gaudit d'aquesta.

    RAMÓN 6é AGRES

    ResponElimina
  7. S'ho vam passar molt bé perquè ens vam banyar al riu encara que alguns preferien jugar a futbol o a buscar peixos al riu.

    En l'excursió s'ho vam passar molt bé.

    ADRIÀ 6é AGRES

    ResponElimina
  8. El tercer dia -oh, quina llàstima, ja ens n'anem- va ser un dia extraordinari perquè vam anar al "Salto de la Novia" on es banyarem alguns amb roba interior. També vam veure la cascada de uns 60m, era impressionant. Bé, aleshores ja vam sortir cap a casa amb l'autobús.

    En general a sigut la millor l'estada de ma vida.

    CARLOS 6é AGRES

    ResponElimina
  9. M'Havera agradat anar en vosaltres a eixa excursió de fi de curs i veure la cascada (el salto de la novia).
    MARCOS 5é Agres

    ResponElimina
  10. El tercer dia va ser imprecionant per la cascada del SALTO DE LA NOVIA i com no el paratge.Esta és una excurció com cal.



    Adrian 5é Agres.

    ResponElimina
  11. El tercer dia vam anara AL SALTO DE LA NOVIA,era tan impresionant que cuan miravives cap adalt que caies cap arrere mirant la cascada. Depres vam jugar a futbol i despres vam dinar.
    =)


    alex 5é AGRES

    ResponElimina
  12. El tercer dia. Que llastima m'havera agradat estar una setmana més.El dia aquell va ser molt divertit, vam visitar El Salto de la novia,a més a més, es vam banyar al riu Palancia ja que feia molta calor.Quant estavem en plena joguera va començar a tronar, tots rÀpidament arreplegàrem i marxàrem cap al camping. Allí es menjàrem uns gelats i tornàrem cap a casa!!!

    Ens ho em passat molt bé!!!!!!!

    Maria 5é Agres

    ResponElimina
  13. jo desitjaria torar al salto de la novia amb els meus amics hi als bungalows


    una abrasa per a tots

    Aysun 5e agres

    ResponElimina