dijous, 22 de novembre del 2012

PRESENTEM ALS RATOBICIS (II)

Seguim presentant-vos a cinc ratobicis més:
DEMI LA RATOBICI

HOLA EM DIUEN DEMI LA RATOBICI I SÓC UNA RATOLINA GRAN COM UN CABÀS.
TINC EL PEL OBSCUR CLARET, SEMPRE DUC UNS CASCOS PER TINDRE LES ORELLES COM EL FOC, TINC LA CUA MOLT LLARGA I MOLT ENROTLLADA. TAMBÉ PORTE UN LLAÇ A L' EXTREM DE LA CUA.
EL MEU DESIG ÉS QUE DE MAJOR SIGA UNA PATINADORA
PROFESSIONAL.




 
PICO EL RATOBICI
 

Em diuen pico i sóc un ratolí
Tinc el pel marró claret, una cresta i unes ulleres verdes. Tinc la cua caragolada que em dona bona sort i, les pates llargues.


Tinc bon caràcter i sempre estic content.


El meu somni és tindre un plat de creïlles i ketchup cada dia per a sopar.








Peyton la Ratobici

Em diuen Peyton la ratobici,  sóc de Ratoagres i tinc 11 anys. 
Físicament sóc roseta, tinc un llaç al cap i un olfacte molt sensible.
La meua cua té un poder màgic i és converteix en un micròfon. M'encanta cantar.
Tinc un caràcter amable amb la gent.
M'agradaria viure en Ratoamèrica estrella de Hoollywood.
 
Voleu sentir-me cantar?







MITO RATOBICI



Em diuen Mito Ratobici tinc 10 anys. Sóc un ratobici que visc a Ratoagres.
Sóc alt, llarg, atlètic, fort, tinc les potes tapades, els ulls marrons i les orelles roses i grises. 
Sóc bo i m'agrada jugar al ratofutbol. 
De major vull ser ratofutbolista.
Qui vol jugar un ratopartit?  

 


CRESTO EL RATOBICI

Em diuen Cresto i sóc un ratobici ciclista amb 11 anys de Ratoagres.
Sóc gran i tinc una cresta enorme.
Tinc un caràcter amable.
M'agrada anar amb bici i el futbol.
El meu somni és que s'acaben els incendis forestals per a que els meus amics animals no perguen les cases ni desapareguen. 

 



1 comentari:

  1. A tots els agrada fer esport com a mi però, a alguns els agrada fer altres coses com jugar a la play però sempre els agrada a qualsevol hora.



    Alba 4t-Agres

    ResponElimina