dimarts, 20 de novembre del 2012

PRESENTEM ALS RATOBICIS D'AGRES

En un racó de la comarca del Ratocomtat viu una colla d'aventurers molt intrèpits coneguts per tots con els RATOBICIS. 
Aquest any, compartirem experiències amb aquestos amics de Tina la ratolina. Voleu conèixer-los?

Ací, us presentem els tres primers:





 Hola sóc Zendaya i sóc una ratobici esportista i tinc 9 anys.
L'esport que més m´agrada és anar amb bici .
Sóc alta,gran i tinc la pell de color gris amb taques negres.
Sóc tranquila però m'agrada jugar, fer esport i escoltar música.
També toque la flauta travesera.
M'agradaria tocar en l'orquesta sinfònica de ratolins d'Agres.





JESI LA RATOBICI

Em diuen Jesi, sóc una ratobici de la Solana d'Ratoagres. Porte un llaç al cap, el meu pel és de color gris i porte una cua que té el poder d'estudiar. 
Sóc tranquila i tinc molta paciència.
M´agrada partinar amb els meus super patins morats i, el meu somni es patinar per tot el món.








Hola em diuen Xupi ratobici i sóc jove. Jo sóc alt  i molt simpàtic .
A mi m´agrada anar amb bici per la Mariola i menjar formatge. 
El meu somni és que el món siga tot de formatge.

1 comentari:

  1. Els Ratobicis som molt divertits,a més a més, de tot allò que posa en les descripcions de cada un de nosaltres.

    ResponElimina